Tuesday, February 01, 2011

SuaTu PerJaLanaN~~

pade mulenye..cm xnk je balek umah ni..
memandangkan motorbike ku memanggil2 di umah suro dbawak ke kl..
zuuuppppp!! aku pon segera pulang pade tarikh sabtu 30hb Jan kalendar gregori..

sesampai d umah,memang tersangke aku berada dlm mode kebosanan tahap dewa 19...
xtau pe nk wat..lepak umah..tgk tv pon buhsan..
so aku mengabiskan maseku menidurkan dri supaye mendapat mimpi nan indah...

WoWoWW! pagi tadi kul 7.30 time jam hp aku bermulalah perjalananku dari Pearl Of the East (umah aku) ke universitas terchenta.. =)) dari umah trus aku direct ke hntian gunung semanggol selame 1 jam setengah..d situ lepak sebntar bsame nescape latte n nasi goreng~~ tetibe aku ley tkenal lak ngn sorg mamat lagenda nih..katenye dr s.p nk ke batu pahat..wow! aku kagum sebab ade yg lebey grand niatnye dari aku..tahan lak bontot dye duk atas moto lelame yek
+_+

pastu,aku ngan sepantas menarik bulu idung teruskn pjalanan smpi ke gua tempurung..mase tu,aku tgk jam..wargh!! 11.00 da beb! aku kene giat gak truskan pjalann yg boring smbil melalak lagu Awie kat atas highway yg agak lengang tuh. Aku lepak jap..usha awek2 naek bas n then ak pon menuju ke tapah..

sesampainye d tapah aku trus brase kelopak mateku berat n aku pon melabuhkan pungkoQku ke wakaf tdekat..
tetibe tlena aku dlm sejam..wargh!!! sedar2 da kul 1 lbey maa!! aku truskan pjalann ag.....

waktu kt atas highway smbil melalak lagu Awie,aku terpk..aku lupe sumthing r! LUNCH!!
kene crik mne2 tmpt utk membuncitkn prut aku ngn makanan ni....
last2 aku pk..weyy..kl suda dkt maa...pekate singgah je kt restoran jejantas sg buloh trus..
n then aku pon ngan ati kering truskn pjalann smpai ke sg buloh..

smpai kt situ, aku melantak nasik campur n air teh kekwa jek..pastu trus blah menuju ke KL mencarik jalan ke universitas tchenta~~

smpailah sudah d Universiti Malaya ku akhirnya~~~ =))





(P/s) korg pasan x pe yg aku sengaje x cite dalam ni? cube teke ye~~

No comments:

Post a Comment