Wednesday, September 21, 2011

Hari Malang atau Aku yang Malang??

tanggal 26hb April 2011,berlakulah beberapa detik yang agak bersejarah dalam hidup aku.

dengan ayat yang bapak giler skema nih,aku terkesima buat sejam dua. sejarah tu manis atau pahit? ye.memang sejarah yang berlaku hari ni sangat pahit untuk ditelan.

buat kali pertama sejak aku merangkak selepas jatuh dari buaian time kecik2 dulu, aku disuruh oleh Mr.Pres untuk drive ke Wangsa Maju sebab nak antar diorang wat event kat sane.bayangkan lah seorang noobie yang xde lesen keta disuroh drive sampai ke Wangsa Maju ngan traffic jam keta penuh bagai.

MeMaNg sangat mencabar weyh! naseb baek auto jer.

sepanjang pemanduan memang aku dimaki berjela dengan si nonok syahmi. +_+ memang sangat pening tapi aku diamkan aje. pulak slack biler nak sampai wangsa maju aku terdrive laju giler kat lane belah kanan.




tibe2, aku tengok keta depan da brek emergency.ape lagi aku pon bantai la brek emergency brek.terkena sikit pulak

No comments:

Post a Comment